00:21 _مث پیپر میشی پاسکاری😪
00:21 _مث پیپر میشی پاسکاری😪
00:29 منیش هیلانەکەم لی کراوە خاپوور لیلم لیل:)
00:25 هنوز قفلیمه!#!# .
00:20 -چرا واسه نجات بقیه فرشته باشم؟! مشابه ها
00:19 ولی هیشکی 𝐓𝐎 نمیشه🪽💗____
00:26 ای عاشق شده این دل بگو تو میرسی کی ؟ که من همیشه مستم
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:10 درک کردن حال اختاپوس کم بود ...
00:14 وایسادم عقب از ممزی
00:25 برات میمیرم...(:
00:24 قاضی دخترا تو تنهاییشون جیغ میزنن.. 🗣️😅
00:07 .............ـ..................
00:14 لایک کامنت فالو یادتون نره 🍀🥰
00:09 و این ی حقیقت تلخه ک باید قبولش کنیم
00:18 ولیاینآهنگدیگهزیادیخیلیخوبه>>
00:17 لامصب این ذوق وقتی کور بشه دیگه درست نمیشه:)
00:14 Where are you going from
00:09 Pov
00:21 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:16 حال خوبت رو واسه کسی بزار ک با ی نفر بودنو بلد باشه
00:33 من که برات میمیرم ...عشقمو نمیبینی🙂🖤
00:05 Love..............💔...........
00:18 هعییییییی این آهنگه 🥀))
00:16 یاس بخون از دل شکسته ما💔🚶♀️:
00:15 فقط میدونــم (ایــنا) باهـام نمیموننـ🌚💘
00:21
00:20 رَفتَناونآییکِه،اِدِعآموندَندآشتَن🖤🐺
00:12 -چشمات زیباترین استان منطقه س:)💤💓