00:21 بغض🥺🖤..............؟! :)))))
00:21 بغض🥺🖤..............؟! :)))))
00:06 ................................
00:06 شـمـا یـادتـون نـمـیـاد مـا یـادمـون نـمـیـره..
00:10 من دیونه هنو همه چی خوب یادمهـ مشابه ها
00:10 که تو هیچ وقت دلت نمیومد باهاش بکنی ...
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:26 عاشقت بودم ولی ناجور سوزاندی مرا...❤🙃🖐🏻
01:03 هر حس خوبی که نسبت بهت داشتم رو با دستهای خودت خاموش کردی.️
00:15 مثل پروانه دورت. . .
00:15 ذاتت کثیفه دلبررررررررر جان🖤🌬
00:30 قبولش کردم دیگه ماله من نیستی... ✨💔
00:17 شلوغ اما بی کس...!💔😅
00:05 چشام میدید ولی نا دیده گرفت...
00:21 نبودین #لایق خوبی هام"!😄
00:34 آهوی منو کردن شکارش 😅💔
00:13 چرا وقتی عاشق یه نفر می شیم طرف
00:12 درد خیانت واسه اینه ک از سمت دشمنت نیس
00:15 .
01:04 ادم باشید خیانت نکنید با خیانت طرف مقابل خورد میشه
00:19 دیگه ذوق نمیکنیم زنگ که میزینی🧚🏻♀️💔
00:06 اعتــــــــــمادکـــــــردم🥲..
00:23 `خیلی` `از` `تو` `بهتره`
00:10 انگیزشی
00:11 از جمله (چه خوب هستی )به«برو خوشبخت بشی»رسیدم
00:10 تَنهایـے پا نَداشت وَگَرنَـہ اونَم میرَفـıllıllıت:)
00:15 با بقیه داشتی فرق واسه من.......
00:19 مراقب قلب هامون نبودیم هرکی امد زد شکست💔🖤
00:25 عاشقم... خسته ام در راه تو میمیرم