00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:12 باباییییییی💔💔...............
00:11 #بازم اعتماد کردی لعنتییییی🖤🚬
00:23 هعیییی دپ طوری... :)🚶🏼♂️ مشابه ها
00:15 دردخیانت واسه اینکه ازطرف دشمنت نیس😞💔🥀
00:07 ساده نیست اماده نیست..........! 🥀
00:08 اگ حصلت پکی احساسات مه حس می تونی بش بازی کنی😒✋🚶🏼♀️
00:26 درست میگن:)..................؟
00:23 واییبشششششششششششششششششششششش☹😢
00:28 عنوانیوجودندارد !
00:19 استوری نوشته موزیک هرچی گفتمو گوش نکردی.
00:23 چقدر سخته|هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه:(💔
00:29 ...............................
00:18 دیدم دستاتو گرفتە بود🥲💔
00:14 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
00:29 ولـــــــــــی ب نامـــــردی:)
00:08 هعی گشتم بود اتفاقا خوب هم بود ولی مال من نبود
00:56 هرکی اَ راه رسید بش یه حالی دادیم...
00:11 برما گذشت آنچه نباید میگذشت💔🥀
00:15 Don`t worry about me, where can I go alone?
00:37 تو تا ابد وقت نداری چیزی که تو قلبته….
00:10 هعیی😆💔:-*
00:14 خیانت_بی وفا_غمگین_تنهایی_با وفا
01:00 دنیا یه گوهی هست شباش طولانی💝💝
00:15 ــــــــــــــــــــــــــــــ
00:57 چیکار کردی با زندگیش نامرد....؟!🙂🖤
00:14 بعدا:)
00:14 توامشدیمثلاونا🚶🏻♀️ 💤