00:16 دلگیرم از همه الا خود حسین... ❤️🩹
00:16 دلگیرم از همه الا خود حسین... ❤️🩹
00:15 خودم یادلم. ?
00:15 دل اگر نذر حسین باشد خریدن دارد ..❤️
00:18 ما بے حسین بهشت خدا هم نمےرویم جایے ڪه ارباب نباشد چہ فایده!؟ مشابه ها
01:01 دلیلش فقط همینه😂😂
00:17 شیب گودال برایم مفهومی نداشت تا اینکه..😞💔
00:18 یا رقیه من به جای تو زیارت میرم😢
00:20 نیازمندی ها:)))🥺💔.............
00:19 تنها که کسی حال جامانده ها را خوب می فهمد رقیه است
00:48 امام حسین میشه ما رو هم مثل ایشون دعوت کنی؟🥺💔
00:22 تو همه ی داراییِ منی ، من که از تو دست بر نمیدارم :)🫀
00:16 دنیا بی رحمه ..هیچکی غیر از تو منو نمیفهمه.. !❤️🩹
00:19 :)
00:34 ❤️ #پنجشنبه_های_حسینی
00:12 و عالم پناه برتری جز حسین ندارد....
00:15 تو امام حسین شمر هم هستی 🥺🖤✨
00:16 🌱همه سوزوندن منو ولی تو درمون کردی...مگه غیر اینه؟
00:19 مگه من چندتا امام حسین دارم؟ .
00:14 حسینن :)
00:07 و من خوشبختی را در حرم شما احساس کردم🫵🏻🥹🌱❤️🩹
00:25 اگه قراره این دلم تنگ بشه کسی تنگ کربلا باشه...
00:15 اَربــــابَــــܩݼُــــسِـــــیـــــن
00:36 -هرکی اومده - دیونه شده ؟! !
00:16 خیلی دلم تنگ حرمت آقا جان.....
00:23 بیچارم کرده کربلا مرحمه درده کربلا
00:20 حسین..🥺💔
00:14 من فقط یه آرزو دارم :)💔🕊
00:31 رفیقمـ از حرمـ زنگــ زدھ 🥲🖤