00:12 برای ارامش خوبه این اهنگرو گوش بدی🙂♥️
00:12 برای ارامش خوبه این اهنگرو گوش بدی🙂♥️
00:10 و تو تنها میمونی:)...
00:05 حـق تـر از ایـن نـداریــمم😴🐣
00:15 حتی یه رُز سفید هم یه سایه ی سیاه داره. مشابه ها
00:23 ...چشامو بستم تا نبینه..:)))))
00:23 الان مثل ما، نمیاد، دیگه رفتیم تو قصه ها 🙂💔
00:12 و گاهی ما نگران از دست دادن کسی هستیم که از اول مال ما نبوده...!👌🏼🖤🔗
00:18 انگار ....
00:22 ماه شبای سردم می گفتی بر می گردم🥲💔🚶🏼♀️.
00:29 ضربان قلب مه مرحم دردمه💔🥲
00:24 :)))))))))))))))ᗰY ՏᗯᗴᗴT ՏOᖇᖇOᗯ
00:12
00:12 دنیا گرده منم #کینه ایی.! .. ً....
00:26 جوونیمون داره میره.
00:22 قبولش کردم...🥷🏿💤
00:15 من بریدم از همه...
00:11 روش صحیح💀✅
00:04 چرا بخاطرش گریه می کنی ...؟! وقتی...🙂
00:28 من هنوز به اون فکر میکنم:)
00:16 از اشنا و غریبه بد دیدم........
00:08 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ...........
00:09 بلاخـــــــرههه میرسه اون روز••••
00:06 ضربه نامردی گریه کارما تنهایی
00:20 کپشن با شما :) ...............
00:16 خیلی جاها زورم رسید، ولی دلم نیومد!🖤
00:15 تنهایـی همیشـه تنهـام بیشتـر...
00:08
00:15 استوری نوشته تنهایی شکست عشقی مود