00:10 چرا واقعا؟!🥺💔()()()()()()())
00:10 چرا واقعا؟!🥺💔()()()()()()())
00:11 .............................💔
00:08 هعییی از من منی موند .........💔
00:08 هنگام طلوع به او نیازی نیست...💔 مشابه ها
00:09 نه دایی بابا.................💔
00:19 واقعا مهم نیستم که خوبم یا نه ولی بهتره بگم خوبم
00:08 غمگین. افسردگی. کیدراما. ادمها.
00:15 کلیپ ریمیکس شوتی غمگین برای تنهایی
00:06 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:22 بغل کن روحمو که خستس.....):
00:21 کاری رو بُکن که طُ رو خوشحال میکنه نَه بَقیه رو ...!
00:07 غمگین برای استوری و پست اینستا
00:13 صبر کردم.. خبری ازت نبود 💔💔🥲
00:16 ......حقیقت..................
00:18 بی وجدان❤️🩹:) .
00:13 تنهایی ترجیح من نیست... تقدیر منه!
00:20 اومیرود و خاطره اش همیشه بر جان سنگینی میکند.
00:26 لایک کامنت فالو یادتون نره 🌸🤍
00:12
00:11 همیشه هر سختی به معنی پایان نیست بلکه به معنای شروع دوبارست
00:06 بعضی وقتا نیاز داری کلا نباشی ...🥀💔
00:28 🥀...Bana sor yalnızlığı
00:12 تـ ّـنـهـ ّـا ولـ ّـے خـ ّـود سـ ّـاخـتـہَ🙂🖤
00:34 عاشقانه غمگین برای استوری.چیزی ک سهمت نیست رو قیدشو بزن
00:09 ..............🙃💔...............
00:18 من واسه این دنیا 🖤💔💔!! 🖤💔
00:59 به دیدن من بیا مهتاب در اومد :)🌙🌌🎀
00:07 برایهمیشهکارمباعشقتمومه.