00:22 قبر احساساتم که دفنشون کردم :)
00:22 قبر احساساتم که دفنشون کردم :)
00:15 𝒜𝓃𝒹 𝓈𝓊𝒹𝒹ℯ𝓃ℓ𝒴 𝓉ℎℯ ℎℯ𝒶𝓇𝓉 𝓉ℎ𝒶𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝒶 𝒸ℎ𝒾ℓ𝒹 𝒷ℯ𝒸
00:21 حقیقت که نباید به کسی وابسته باشی
00:27 دیگه فقط جمعه نی.... شنبه، دوشنبه. هر روز دلگیره:( مشابه ها
00:05 قشنگ بود...🥲.
00:06 فکت:
00:15 Owixx..........................
00:11 خیلی وقته به جای درد و دل کردن میخوابم🥲
00:08 قشنگ بود...
00:09 من هروقت شک کردم ، فرداش بهم ثابت شد...🥲
00:07 آدم هر چقدرم که قوی باشه...
00:10 تنهایی تنها رفیقیست که ...!؟ ):
00:07 🥲🥲.
00:08 🥲🖤............................
00:08 ما از نا امیدی دل به سنگ بستیم.
00:12 بعضی ها قدر نمیدونن باید بهشون یاد داد قدرتو بدونن و اگرنه نابودی می
00:15 .............me...............
00:09 ۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°
00:05 ۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°
00:28 گلم پیشم نی
00:05 !!!!☆☆✦♪★★★★!!!!☆☆✦♪★★★★ ♬:-) ✓☆
00:07 اصالت داشتن یعنی همین بس ...🙂
00:16 . . .
00:32 ولی این حق من که اینجوری باهام رفتار کنی...
00:09 .....☆ســِتـٰآرہ آبـَـــے☆....
00:07 ....☆ســِتـٰآرہ آبـَـــے☆.....
00:08 نسخ خودت باش همه رهگذرن.......!
01:02 حالم این روزا ^'__________________