00:10 تنها هستمم .
00:10 تنها هستمم .
00:16 💔
00:12 ای کاش بیش از حد های زندگیمون رو به حداقل می رسوندیم ...😔
00:25 یکی منننن🥹🩵 مشابه ها
00:08 تنهایی بد دردی است.............
00:20 و در آخر همه چی ختم میشه به یک موسیقی بیکلام و ذره ای آرامش...
00:16 شادمهر عقیلی.کنسرت.آهنگ غمگین.
00:10 و قاتلشون.......خودتون میدونید دیگ هع
00:19 خب نمیخوام تنهایی از پس همچی بر بیام😔👋
01:06 تمام حرفاش حق😔💔🖤
00:07 میشه ادمی باشید که لب جدول باهاش حال کنم
00:09 غمگینبودنفقطاشكریختننیستغمگاهيبه شکلساکتشدنه
00:21 🥀🖤عاشقان نام بردند سنگ دل🖤🥀
00:14 -دوریت منُ آبم کرد.......!💔:)
00:07 . .
00:14 شاید تنهایی،تنها شانس زندگیم بود🖤
00:13 و در آخر ادما بهت یاد میدن که هیچ چیزی قشنگ تر از تنهای نیست
00:14 بِمانبَرایِکِسیکِهمیدانَدمَعنیماندَنرا-🖤
00:23 - راحت بهت دلباختم ولی نتونستم راحت ازت دلبکنم~💔✨
00:06 تبدیل میشن به آهنگ توی پلی لیستت💤
00:15 احساس تنهایی میکنی ؟>>>>>>>>>>
00:25 میشه دلم برات تنگ هرثانیه ؛🥲
00:10 برای همینه دلبر ما اهنیه ولی ابدیه🥺🫂🏍❤️❤️❤️
00:21 من سرش ستاره ها یادم نرفت ماهم:)🙂🥀
00:14 تو گرنبندت رو که برام پس فرستادی ولی من هنوز گردنم می اندازم
00:30 این غریبه کیه از من چی میخواد؟
00:07 ..... BE ALONE FOR EVER.....
00:22 میتونم تنهایی سازش کنم... 🖤🥺