00:11 . . .
00:11 . . .
00:19 دوست دارم برم کنسرت یاسینی 💔🚶🏼♀️(
00:07 استوری نوشته جدایی دلتنگی غمگین
00:17 خ̶و̶د̶شر̶ف̶ت̶ و̶ل̶ی̶ م̶و̶ن̶د̶ه̶ د̶ر̶د̶ش̶🖤 مشابه ها
00:11 همیشه تقصیر منه..................
00:16 چند وقته از هیشکی خبر ندارم...(
00:28 دیدنش حال مرا یک جور دیگر میکند (
00:13 من که، داره رد میده؛ از وقتی که...😅💔
00:08 من از کسی خوشم میاد که از هر کسی خوشش نیاد!
00:11 تنهایی دردی بیدرمان است...
00:24 وایب این آهنگ خیلی خوبههه >>>>>
00:17 🥲.............................. :)):
00:30 ما فقط داریم بزرگ میشم عزیزم:)
00:17 تنهاییم ام را دوست دارم درکنار دیگران ضربه ای بد میخورم
00:15 اینکه همیشه باشی میتونه باعث سوتفاهم بشه
00:13 میخوام تنها باشم تنهایی خوشگل تره شما خوش....
00:05 حقـ :))))))))))) .
00:14 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
00:22 هه حـُصـِلع هیچیو نَدَارم...(: 🫤🫡🫠🙂
00:16 استوری سیاه~خسته دل~دل بریدن~ تنهایی
00:17 ...............|"🖤"|...............
00:16 حال منو بد کردی:))
00:04 بسیار عمیق و زیبا :)
00:19 استوری نوشته موزیک هرچی گفتمو گوش نکردی.
00:09 دَر حالِ حَذف آدَم های اضافی:)💔🥺
00:17 . زیبایی این آهنگ...>>>>
00:18 دکتر یکم دیره برا این حال >>>
00:17 .................................