00:24 عاشقانه ی غمگین، تنهایی روزگار
00:24 عاشقانه ی غمگین، تنهایی روزگار
00:09 بگو اشکای منو به خنده های کی فروختی نامرد:)))
00:17 دلم میخواد بیام پیشت تو بغلت آروم بگیرم..)
00:26 چی میدونی از غصه جای خالی....... مشابه ها
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:09 تنهایی مدلمه :)))))))))))))))))))
00:15 دیگه پژمرده شدم رسماً.................
00:18 کاشکی وقتی که رفتی خاطره هاتم با خودت میبردی....:
00:33 اره ...
00:05 Bedone Şarh.Hagigat!! ))
00:16 این واقیعته من هرشب این کار رو می کنم ولی چه فایده کسی نیس....🖤🥀🥺🤕
00:16 سلامتی اون ک رفت بزنیم...🍻🚶🏼♀️
00:23 کی میدانه دِلَم اشوبه به همه میگم حالم خوبه
00:13 از عصبانیت بغضت بگیره میدونی ینی چی؟:)
00:10 چرا واقعا؟!🥺💔()()()()()()())
00:10 استوری وات، اینستا، روبیک و....
00:16 ☆ _____`𝑪𝒐𝒎𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆`_____ ☆
00:16 شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم🖤😔🤚🏽
00:11 خسته از شیطان هایی در لباس انسان...
00:15 ولنتاین که، چیزی نی` `ما روز، تولدمونم تنها بودیم`
00:08 چرا همیشه این سوال رو از خودم میپرسم ؟!
00:19 رفته رو مخم زندگی.....
00:13 همه بهم میگن باید قیدشو بزنی..:)
00:16 ولی زخم کسی ک دوسش داری هیچ وقت خوب نمی شه (
00:06 اگه یه روز نباشم، چیکار میکنی؟ این ویدیو با ترکیبی از تصاویر دو جوان، یکی شاد و دیگری با چهرهای غمگین و متن پرسشبرانگیز «اگه من ی روز نباشم تو چیکار میکنی؟» و «بدون تو هیچی نیس...
00:21 قهوهی یڪ نفر باش نہ فنجون چای همہ!
00:15 همتون مثِ خنده هام فیکین..!