00:21 .kalbimdan vurdon beni seni vefasız seni
00:21 .kalbimdan vurdon beni seni vefasız seni
00:15 رپ فارسی (:
00:19 gunlume girdin ama son oldu yabanci golsevemam.
00:07 چرا وقتی ناراحتی ازهمه دوری میکنی!؟ مشابه ها
00:27 ولی من فکر میکردم حالم خوبه اما اشتباه کردم:)
00:12 دیگه ن هیچ چیز سخته ن هیچ چیز قشنگ:)
00:17 Sweet dreams my love......:)
00:12 ---------‐--------------------
00:15 ععی):
00:11 چرا هرچی بزرگ تر میشم تولدم برام بی ارزش تر میشه) تولدم مبارکم)
00:20 اما صدااش::::::::::::::::::::)
00:22 ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
00:23 من دلم تنگه برای دل کوچیک 🚘🥺🤏🏻
00:15 موزیک ویدیو تنهایی و بی کسی هعی
00:27 کلیپ کوتاه ترکی.!.............
00:09 ولی تو یکی دیگه و ترجیح دادی تا با اون باشی)))
00:13 ولی اون بازم یکی دیگه رو ترجیح میده)
00:10 این جوری نکن با من 👩🦯👩🦯👩🦯👩🦯👩🦯👩🦯
00:14 شاید بودن بعضیا توقلبمون قشنگ تر باشه تاتو زندگینون
00:16 تو اگ حالیت بود نمیرفتم دیشب
00:18 + + + + + + + + + + + + + + + +
00:12 اینجا دیگهـ انسانیـ وجود ندارهـ.... 😅
00:10 ................................
00:13 درسته! بلند کردن خودم سنگین ترین وزنه ای بوده ک تا حالا تحمل کردم...
00:17 نمانده در دلم دگر توان دوری.....
00:19 ولی هوا واقعا هوای دلیته:.....
00:10 یک چیزایی میبینم که برام سخته باورش🖤
00:17 طبیعت زندگی با فیلتر تاریک خیلی قشنگ تره مگه نه؟