00:17 ...Oh shet
00:17 ...Oh shet
00:08 ....Ops jeon JK
00:20 وایب شب ت خیابون نم نم بارونن..
00:08 خدایا صبرت را بشکن جونیم رفت.............. مشابه ها
00:11 رنج دوران دیده ایم..
00:07 عالیه عاشقشم وایب مورد علاقم....
00:21 دلم تنگ میشه برگرد بیا..........
00:04
00:07 آبان دقیقا توی اون مرحله زندگیمم که دکتر هلاکویی میگه:)
00:21 یه قلعه بسیار زیبا و دارک 🖤🩶🖤
00:14 دشمن ؟ نه مرسی تورو دارم😘😘🫂🫂🫂
00:10 اعتماد؟ کلمه جالبیه...
00:06 موتور سوار🥱👊
00:10 Hello Dark side
00:11 اما اگر زمان به عقب برگردد از تمامم میگذرم تا تورا برگردانم(:
00:22 آدما رو مجبور نکن برات وقت بذارن، اگه واقعا دوست داشته باشن بیشتر و
00:09 ................................
00:24 ^^°°°°°°°°^^°°°°°°°^^^°°^°°°^°°°
00:16 °°°°°°°°°°°°°°=°========°°°°°°°
00:20 ...............................
00:12 ................................
00:26 ................................
00:07 ................................
00:18 ...............................
00:10 بعد هر لبخندی یه روز بد منتظره:)
00:12 خوشم میاد از ادیتش ولی اون بی ام و قدیمیه که توی موزه هست خیلی قشنگه
00:14 بی ام و عالیه نمیدونم چرا بعضیا سلیقه ندارن
00:13 میشه بهم یه قول بدی؟؟ چه قولی؟؟