00:11 ولی باز بلند میشی راه میری! همینقدر دردناک....!
00:11 ولی باز بلند میشی راه میری! همینقدر دردناک....!
00:08 زندگی ما الان شده گوشی و سکوتی که درونش غرقیم
00:19 به بخش تاریک من خوش امدی/:🖤🕳
00:21 ععی(: مشابه ها
00:18 تنها بی تو باختم چه زود....... 🥺
00:25 ::::::::::::: 🥀 :::::::::::::
00:23 جاده کیاسر به ساری🖤🥀
00:21 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:20 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:20 آخـر قـــــصه ی مــن نزدیــکه؛
00:15 ...............................
00:15 موزیک ویدیو......................
00:10 یه حسی بهم میگه نکنه رو مخشم؟! نکنه)
00:13 🖤⛓️
00:16 ..............................
00:27 خیلییییییییی خسته شدم..........
00:20 (:.
00:07 من دیگه حس زنده بودن ندارم از بس اهمیتی برای کسی ندارم
00:23 همه هرزن اع ریشه خراب لااقل تو یکم ادم باش🤌🏻
00:09 هعی............................
00:13 کرد نیســتم ولی عشق کرد دارم🥲🫂❤️
00:29 ولی حالا دیگه شناختمت://♡♡♡
00:14 ستارههاکهجایماهوتوشبپرنمیکنن.🌒
00:28 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚
00:20 انگیزشی .. . . . . . . . .. . . .
00:18 وایبش .........................
00:36 ::::::::::::: 🥀 :::::::::::::