﮼ میزنم تو قلبِ این تنهایی «علی،معین» 𝁟 اگر هستی ی چی بگو𝂞 #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #اهنگ جدید #اهنگ زیبا #خیابون 01:41 3.3
• نیستی… و من هنوزم هستم. • دلم بودی، دلت نبود. • رفتی؛ من نرفتم. #عاشقانه #غمگین #rezababazadeh 03:35 3.6
خانهدلتنگِغروبیخفهبود..؛ ه.الف.سایه💞🌱 #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #آرامش #هوشنگ ابتهاج #ابتهاج؛ 03:35 3.2