جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

یا حسین یا ابوالفضل العباس. .

🖤بعد از شهادت حضرت عباس(؏)
و بَانَ الاِنکسارُ فی جَبِینِه
آثار شکست را در حسین(؏) می‌دیدند
فَاندَکَّتِ الجبالُ مِن حَنینِهِ
دیدند دارد بلند بلند گریه می‌کند
وَ جَعَلَ یُکَفکِفُ الدُّموعُ بِکُمِّهِ
حسین به نحوی گریه می‌کرد
که با آستین اشک هایش را پاک می‌کرد
علامه‌ مجلسی(ره)می‌فرماید:
وقتی حسین(؏) رسید به خیمه فرمود:
زینب جان! همه منتظر هستند
ببینند عمو چه شد
به بچه‌ها بگو معجرها را محکم گره بزنید.

مشابه: