00:29 . . مشابه:
00:29 . .
00:16 .............بارسا.............
00:25 هنوز تو لیگ دست اول..🫴😏 .
00:18 کی گفته سیاه پوستا زشتن....🥺🤍
00:25 هیچوقتازحمایتتدستنمیکشم💕ـ
00:22 م همچنان شاید برد دربی هستیم و... سوزی استقلالی ها 😂
00:29 -خواهر الگوی درست را انتخاب کرده است.
00:12 روم کراش میزنن مثل دوره انریکه..؛
00:13 مثل برد بود باختن قلبم به تو...))🎀
00:19 د اخه بچه سال
00:16 ال کلاسیکوی رئال بارسا🫣☠️ــــ
00:08 هکتورررررعلیییییی😭🎀🤌🏻🫢
00:43 امید تو دل بارسایی ها مرده بود 🥲
00:09 تو زندگیم اشتبآه زیاد کردم ولی.......هیچوقت رئالی نشدم
00:14 کافی فقط یه شوخی بکنم دیگهههههه .....😂😂😂
00:22 قر کمرش کشته منو وااااای😂💃🏻
00:12 خوت ببین دیگه .........🤣🤣🤣🤣
00:25 داش یامال❤️🔥 .
00:15 بارسا برا ما اکسیژنه!:)فوتبال چیه برا شما؟:
00:25 ارعــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 هکتوررررررررررررر...😭🥹🫣💗
00:14 واییییییییییی بازیکن مورد علاقم :)
00:22 عاشــــــــقم من دنیای مـــــــــن تویی تو(بارسلونا)
00:07 . .