00:21 نمیدانم چه بگوییم ولی خفن است 😄😅⚽️ مشابه:
00:21 نمیدانم چه بگوییم ولی خفن است 😄😅⚽️
00:25 هیچوقتازحمایتتدستنمیکشم💕ـ
00:19 د اخه بچه سال
00:16 ال کلاسیکوی رئال بارسا🫣☠️ــــ
00:08 هکتورررررعلیییییی😭🎀🤌🏻🫢
00:43 امید تو دل بارسایی ها مرده بود 🥲
00:09 تو زندگیم اشتبآه زیاد کردم ولی.......هیچوقت رئالی نشدم
00:14 کافی فقط یه شوخی بکنم دیگهههههه .....😂😂😂
00:22 قر کمرش کشته منو وااااای😂💃🏻
00:12 خوت ببین دیگه .........🤣🤣🤣🤣
00:25 داش یامال❤️🔥 .
00:15 بارسا برا ما اکسیژنه!:)فوتبال چیه برا شما؟:
00:25 ارعــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 هکتوررررررررررررر...😭🥹🫣💗
00:14 واییییییییییی بازیکن مورد علاقم :)
00:22 عاشــــــــقم من دنیای مـــــــــن تویی تو(بارسلونا)
00:07 . .
00:09 مننننمممممم همینطورررررر 🥺✨💖
00:18 بریمبرایسوپرجام😔🛐>>>
00:11 هیچ تیمی به اندازه رئال خوب نیست🌹🌹
00:58 اگر فوتبالیستا میتونستن حرف بزنن:)
00:29 یه یامال معذرت😅💀------------
00:17 بارسلونا ده سال دیگه به رئال نمیرسه....
00:13 مود من دیشب:😂👍............