00:21 نمیدونم چیشد که رفت ولی چیزی که رفترو نمیشه برگردوند:) مشابه:
00:21 نمیدونم چیشد که رفت ولی چیزی که رفترو نمیشه برگردوند:)
00:07 دیدینشدبگن:)
00:22 میرمو یه رو می فهمی قدرمو💔🚶♀️
00:16 `یه تجربه شیرین حسابش کردم` اینم سعم من`
00:23 طُ کـنـاٰرشـ خـوشـحـاٰلـی الان! 🖤🙂
00:15 رسد روزیکه... در بهترین اوقات شادیت خبر آسمانی شدنمو بشنوی دلبر:)🙂🖤
00:12 دیگه نشدم اون آدم قبلاً بعدت...!
00:10 ▪︎ *•• من از این* - *شهر وحشی خیلی ضربه خوردم..!🖤🚶🏻
00:14 ::::::::::::: 💔🥀 :::::::::::::
00:10 !...unutmak
00:42 ترسم اینه که بدونِ تو زندگی کنم🖤🥀
00:18 🥀..Bana son kez sevgilim de
00:06 امانت دار خوبی نبودی برای قلبم🥀💔
00:21 💔..Ayrılığın yeni kitabını yazdım
00:34 ::::::::::::: 💔 :::::::::::::
00:28 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:28 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:13 یولونـ وسطیندعـ منیـ گویدونـ تکـ..:)🥂🖤🥀
00:36 🥀...Beni bekleme artık
00:08 هعی گشتم بود اتفاقا خوب هم بود ولی مال من نبود
00:34 🥀...Ben derdimi anlatamadım
00:07 سلامتی کسی که تو دلت … هست اما کنارت نیست
00:36 چی میشه برگردی...🖤
00:17 🥀...Eskisi gibi kalmasın izi