00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:) مشابه:
00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:)
00:08 فریادی که صدا نداره درد داره!؛)
00:06 مثل روانشناسی ام که خودش افسردگی داره
00:08 حرف؟
00:13 من بی احساس نیستم،فقط آدمش را پیدا نکردم :)
00:06 کسایی که باهاشون زندگی میکنم
00:11 من یه قانون دارم قبل از اینکه بفهمم بگو!
00:10 من برم،هیچ کس تنها نمیشه،بلکه خوشحالم میشه:)
00:14 ......................!ًٌّ....
00:12 بنازم تنهایی را ک هیچوقت تنهام نگذاشت🖤🖤
00:07 _چرا دوست داری تنها باشی؟!🚶🏿
00:14 خُــوُمْ زانِموُ خُدایْ خُومْ.... 🖤
00:13 ط ک میگفتی بدون ط میمیرم الن کجا مردی!؟
00:14 آدما بعضی وقتا اونقدر تنها میشن...
00:13 کلیپ غمگین با حس تنهایی و خستگی از مشکلات
00:08 دارک
00:18 تنهایی و دپ و غمگین هی شدم 💔✨
00:13 کلیپغمگینبرایتنهایی
00:09 قلبمسردخانهایست؛پرازآشــنـا🖤🕊
00:21 :)>>>>>
00:09 کلیپ غمگین: وقتی چیزی برای از دست دادن نداری...
00:14 خدایاااا این نبودااا اون چیزی ک ازت میخواستم 🥀🖤💔
00:13 نـه خودٹو دوس دارمـ نـه خاطراٹٹو ༊*·˚🤌🏻🖤️
00:07 کلیپ غمگین | وقتی دیگه از کسی انتظاری نداری...