01:11 یکی هم هست که بینهایت دوره، ولی به قلبم؟ نزدیکترین...🥺 مشابه:
01:11 یکی هم هست که بینهایت دوره، ولی به قلبم؟ نزدیکترین...🥺
00:19 POV :
00:10 :)
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:07 ایکاش دایناسور بودم(:
00:15
00:07 منم میامم
00:13 افسردگی این شکلیه......💔❤️🩹👀
00:12 .................................
00:06 >>>
00:07 :))💔
00:24 رفـتـی بـا کـی بـد سـلیـقـه..؟!🖤
00:18 واسه کسی که از ارتفاع بترسه بالا اومدن یه اشتباه محظه
00:12 ♡♡این چت یه روزی این شکلی بود♡♡
00:46 سزاوار تپیدن نیستی...! 🥹🥀ولی هنوزمدوستت دارم😔
00:14 احساساتتو خاموش کن:))
00:12 دوس دارم روز مرگم را جشن بگیرم
00:09 وقتی همه اذیت کردناتو نادیده میگیره
00:09
00:57 نصیحت امشب ...🙂🚶♀️
00:11 دآدَم لَقَب اِنسانیَت بِه هَر صَگی؛
00:08 هقهق
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:10 :))