00:16 یکی: بازیکنای بارسلونا اصلا خوشتیپ نیستن! مشابه:
00:16 یکی: بازیکنای بارسلونا اصلا خوشتیپ نیستن!
00:15 بارسا برا ما اکسیژنه!:)فوتبال چیه برا شما؟:
00:21 حسرت۱۱سالهباشه۱۲۴سالهنباشه؛
00:58 اگر فوتبالیستا میتونستن حرف بزنن:)
00:17 بارسا : (ب=برنده). (ا=امید). (س=سلامتی). ( ا=....) خودت بگو♥
00:28 تراپی؟نه ممنون باخت های رئال نگاه میکنم😪🙌😎
00:25 عشق اول و اخر من فقط و فقط لیونل مسی..!
00:21 وایقربونتبشممنبچه🥺👾👑🎀....
00:09 رئال هر چقدر هم کهکشانی باشه...!
00:13 نیماررررر🥹🥹💘_______________
00:12 عشق که برای من هیچگاه پایان ندارد👇:
00:22 قر کمرش کشته منو وااااای😂💃🏻
00:24 ویسکا بارسا 🎀................
00:12 حالا شما مقایسه کنید این دو تیم رو😂😉
00:18 ٭بایدتوخونتونیادمیگرفتیرویادتبدم٭
00:18 نیمار ستاره فراموش نشدنی فوتبال ✨
00:15 فوتبال چیه آخه؟ مــــــن:😒😑😑
00:09 یادتون نره خبرم کنید 🫵🏻👍🏻🤔
00:12 ♥️ 💙 Viska Barça
00:18 ادیت زیبا از پدری و لامین یامال
00:16 تا ابد ویسکال بارسا 🎀.........
00:16 اوووووف نیماررررر ــــــــ🇧🇷
00:15 بارسلونا تا ابد ویسکا بارسا🫠💘
00:16 ....✨🤍Real Madrid ⚽️✨=My love