00:18 کی گفته سیاه پوستا زشتن....🥺🤍 'دَغدغه شما خریدن لبولبوِ؛ دَغدغه ما بُردَن تیم مَحبوبمون٬ فَرقِمون
..
مشابه:
00:18 کی گفته سیاه پوستا زشتن....🥺🤍
00:29 . .
00:25 هنوز تو لیگ دست اول..🫴😏 .
00:16 .............بارسا.............
00:25 هیچوقتازحمایتتدستنمیکشم💕ـ
00:15 ولی زیبایی این پسر گفتنی نیست لامصب
00:26 من رو به این بزرگواران: 🛐🎀
00:19 د اخه بچه سال
00:16 ال کلاسیکوی رئال بارسا🫣☠️ــــ
00:08 هکتورررررعلیییییی😭🎀🤌🏻🫢
00:43 امید تو دل بارسایی ها مرده بود 🥲
00:09 تو زندگیم اشتبآه زیاد کردم ولی.......هیچوقت رئالی نشدم
00:14 کافی فقط یه شوخی بکنم دیگهههههه .....😂😂😂
00:22 قر کمرش کشته منو وااااای😂💃🏻
00:12 خوت ببین دیگه .........🤣🤣🤣🤣
00:25 داش یامال❤️🔥 .
00:15 بارسا برا ما اکسیژنه!:)فوتبال چیه برا شما؟:
00:25 ارعــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 هکتوررررررررررررر...😭🥹🫣💗
00:14 واییییییییییی بازیکن مورد علاقم :)
00:22 عاشــــــــقم من دنیای مـــــــــن تویی تو(بارسلونا)
00:07 . .
00:09 مننننمممممم همینطورررررر 🥺✨💖
00:18 بریمبرایسوپرجام😔🛐>>>