00:14 دردی ک من الان میکشم درد با تو بودن نیست تاوان بی تو بودنه...🥀😅 مشابه:
00:14 دردی ک من الان میکشم درد با تو بودن نیست تاوان بی تو بودنه...🥀😅
00:17 ∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
00:25 دنیا گرده ب دور هم میرسیم این نیز بگذرد
00:21 تو دادی یادم عشق و بکنم باور........(:
00:17 ایکاش یه بارم اتفاقای خوب بیفته..(:
00:09 من حالم بده ؟! من که حالم خیلی خوبه چرا این حرفو میزنی ؟!
00:44 :::::::::::: 💔 ::::::::::::
00:08 ......🥺..................
00:03 :))
00:03 - چرا با کوچیکترین حرفش رنجیدی!؟
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:24 🖤🥀 خسته از زندگی و آدماش خستم
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:09 کاشش هر کی تو زندگیش یه نفرو داشته باشه درکش کنه 🖤💔🤌🤌
00:07 تـــه تـــهــشـــ......... 💔
00:40 خوبی..؟:)
00:04 ؛)
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
00:23 بنظرت پسر بودن راحته ؟🥲🥲🥲😔
00:28 دخترا دارنواسهزندهموندنمیجنگن :)!
00:14 ................................
00:21 ʕ·ᴥ·ʔ..............ʕ·ᴥ·ʔ
00:05 (((:
00:38 به مو میرسه پاره هم میشه دیدم ک میگم🙃💔