00:07 ...............::::::!؛((((((( مشابه:
00:07 ...............::::::!؛(((((((
00:22 عجیب دل بستیم به کسی که دل نداشت...
00:15 های عاشق نشو ...!نمیدانی دلِ تنگ چیز خوبی نیست:(
00:08 ")
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:05 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
00:42 یهِشایانٖمٖوٰنٖنشِه؟-:)🦋🚶♀️🚬
00:13 . .
00:20 چرانخوابیدم؟
00:07 :))💔
00:08 هی
00:13 چکارکنمازدستتو؟🥷🏻💤
00:31 لایک کامنت فالو یادتون نره 🌸✨🤍
00:14 🚶🏻♀️ 💤
00:11 ما #ها #هم# از# مجازی# حکم# ابد #خوردیم
00:05 حق پرومکس>>>
00:09 🖤🙂
00:26 این ریمیکس شنیدن داره:).
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:13 ما که از دل ها رفتیم ..........
00:12 تو دلبر ناز مـنی🥲طُ خوشگل و ناز مـنی
00:26 بعضیامهستنکهایناهنگودرکمیکنن...
00:12 هعب🚶🏻🙂
00:11 حس خیلی بدیه و برای همه پیش اومده🥲💔:))