00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛ مشابه:
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:22 من اینجوری دوسش دارم...
00:05 دلیل ترس من از شاد بودن
00:08 ")
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
01:21 حَرفٖنَزَدَمٖپُشتِتٖاَمٰاچونٖتوٖمَرٰامَمٖنَبودٖ!-:)🌚🤌🏻
00:42 یهِشایانٖمٖوٰنٖنشِه؟-:)🦋🚶♀️🚬
00:14 ...........AlienGalaxy...........
00:13 چکارکنمازدستتو؟🥷🏻💤
00:31 لایک کامنت فالو یادتون نره 🌸✨🤍
00:58 هیچکس نمیفهمه چی میگمــــــ😐😐
00:24 دلممواستتنگه...
00:26 این ریمیکس شنیدن داره:).
00:09 🖤🙂
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:13 ما که از دل ها رفتیم ..........
00:22 چرا ماهایی که هیچکس حواسش بهمون نیس نمیمیریم؟
00:12 تو دلبر ناز مـنی🥲طُ خوشگل و ناز مـنی
00:26 بعضیامهستنکهایناهنگودرکمیکنن...
00:14 نبــــایــد ایـــنجـــوریـ میـــشد🖤🥀🚶🏻♀️
00:20 بعدتوزندگیمروسهکامحبسه؛🥷🏻💤
00:23 تنهایـی اگـه نابودت نکنه قوی ترت میکـنه🙃🖤
00:15 از یه جایی ب بعد بیخیال ادمایی میشی ک یروز بهترین ادم زندگیت بودن 😏♥
00:19 :)