00:15 ........ . . مشابه:
00:15 ........ . .
00:15 حس و حال دپ و ناامیدی در این کلیپ غمگین
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:05 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:17 غمگین
00:08 مود>>>
00:26 "اِنگار دَرمونِ دَردَم نیستُ":)))
00:10 دنیـــــا بـــرامون همــیــن بــــود
00:06 از اینکه نِمیدونی بَرایِ چی زِنده ای...
00:18 این حقم من بود از زندگی؟ :)🖤
00:10 هــــــعععععععععععــــــیـــــــ
00:15 موزیک ویدیو _ کلیپ غمگین :)))) | دپ
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:05 جوری که تنهام :) ................
00:06 ..............................
00:10 کلیپ غمگین :)))))))))))))))))
00:16 #شاد# غمگین #دپ #شاخ# لاتی:(:)
00:23 کلیپ نوشته mood ..............
00:14 من همون بچم که متنفر عه غم ولی...
00:12 خیلی قشنگ بود گفتم شما هم ببینید........
00:09 لعنت بهت ک بعد رفتنت عوضم کردی
00:22 هنو یه تیکه از قلبمو پیش خودت داری:)
00:12 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،★★★