00:04 ولی تو بازم دوسشون داری:)))))) مشابه:
00:04 ولی تو بازم دوسشون داری:))))))
00:21 دیگهنمیخوادبدونمنتوجاییبری!-:)″
00:12 >>
00:04 معمولا به کسایی که دوسشون داریم.. :)
00:22 هم سن و سالام که میبینم حس میکنم خیلی عجیبه.
00:19 تنهایی فقط این نیست که یه نفر باشی نه!
00:07 مود
00:07
00:07 مود مح💔
00:20 نَشُودِلگیرٖ،دِلبَر!-:)″🐾🌃
00:10 واسه شما هم پیش اومده????یافقط من اینطوری ام🫠
00:16 شاعرانست اون که زندست میمیره:)🖤
00:11 وقتی تو جمع رفیقاتی و این حالو تجربه میکنی:)
00:06 :)
00:06 +++
00:06 این وضعیت الان منه😐
00:08
00:04 ؛)
00:07 واقعا این آدمارو درک نمیکنم
00:10 ++
00:07 :))💔
00:13 زدنزدنزدن!!!🙂
00:05 (((:
00:13 چکارکنمازدستتو؟🥷🏻💤