00:07 قبول دارید که نسل ما غمگین ترین نسل با خنده های فیک بود ؟! 👌🏻💔 مشابه:
00:07 قبول دارید که نسل ما غمگین ترین نسل با خنده های فیک بود ؟! 👌🏻💔
00:07 بدون عنوان.............🥷🙇♀️
00:11 ناراحتمـ نکنیدِ چون یـ روز پشتـ درایـهِ بستهِ میمونیدٰ🙂👐🏻🖤
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:))))))
00:12 یه چیزی رو تازه فهمیدم که .....
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
00:07 مارو مشکلات سورپرایز میکنه:///
00:14 ولی من دیگه خسته شدم :)))))))))))))
00:20 ........🌹🖤
00:28 کاش. . .
00:20 میگیره از تو سرم درد:)))))))))
00:29 بگو دکسم داری حتی اکه الکی باشه🥲
00:34 نمیخواد نصیت کنی جالب چقدرــ! ♡
00:11
00:18 هرشب منو دلتنگیام :)))))).....
00:12 این بزرگی ارزوی بچگیمون نبود.!
00:09 پروانه ولگرد.................
00:07 یه روزی میرسه که همو نمیشناسیم
00:19 ✦تافهمیدیدوستدارمزدیبهچاک✦
00:21 دارم دق میکنم:)
00:12 ٣٠ سالگیم از ٢٠ سالگیم شروع شد..
00:16 🖤🌹
01:08 ده هشتادی یعنی غیرت...........
00:19 روزگار بزن که هر سازی بزنی مجبوریم باهات برقصیم