00:08 ++حقق :)))) مشابه:
00:08 ++حقق :))))
00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:)
00:12 من برای ادامه ی این زندگی به یک سالیوان نیاز دارم (:
00:21 :)
00:05 من هیچوقت اهل نفرین نبودم...✨️🪽🚬💅🖤✋️🙂
00:03 ،،،،،،،،،،،،،،هٍـعی،،،،،،،،،،،،،
00:16 ((..........هعییییییییی.....))))
00:10 ✨:)
00:05 جوری که من روزامو میگذرونم ....:
00:19 حتی اگه بمیرمم فکرت نمیره از سرم🙂🖤
00:18 کلیپ کوردی ....................
00:11 همیشه تقصیر من بود ، مگه نه ؟؟؟ ━━━━━┙
00:12 و قصه این است که من ماندم تنهایی.....
00:09 ..............................
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
00:30 یه قلمم و کاغذ بهت میدن......
00:06 _بدترین احساسی که داشتی چی بوده؟ من: (:
00:11 برسد روزی که نباشد از ما خبری...
00:26 ...فیکـ بعـضیـا مـعرفـتشـون:)))
00:19 کـاش مـیـشد بـرگردیـم قدیـم و کـاش میـشد...🫠💔
00:17 بچه که بودم درکش نمیکردم. اما حالا..
00:22 الههناز:)
00:13 کمی حق ببینیم 🤝🏻🥲ــــــــــ
00:08 . .