00:39 ای دل کجای آدمه رامبد؟ ای دل کجای آدمه مشابه:
00:39 ای دل کجای آدمه رامبد؟ ای دل کجای آدمه
00:19 میدونم دستم نمیرسه بهت👼🏿
00:19 حالم یجوریه که حتی خودمم نمیتونم بفهمش:).
00:20 از منـِ خسـتهـ چیزی باقی نمانده....!🖤🙂
00:15 دیگه خستم نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من🚶🏻♂️✋🏻
00:12 منمدیگهعینتوبدم.
00:12 میدونی علت گریه ی بی اختیاری چیه؟
00:08 ")
00:07 Pov
00:21 .____________________________.
00:15 حالمو نگاه 😢💔🙇 .
00:16 + + + + + + + + +
00:07 من خیلی درد کشیدم خیلی🖤🖤🖤🖤🖤
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:08 ......🥺..................
00:04 کاش از اولشم نبودم:))))))))💗💗💗💗
00:05 تو به هر حال اون حرفو زدی :)))
00:03 - چرا با کوچیکترین حرفش رنجیدی!؟
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫
00:11 🥺🖤 ..............................
00:17 بچه که بودم درکش نمیکردم. اما حالا..
00:10 من بعد از شنیدن حرفایی که مامانم درموردم میزنه :
00:40 خوبی..؟:)
00:14 ویـــدیو ــ غمـگین... ،،،،