جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
هممون یه رفیق این مدلی داریم..
..
#عکس نوشته
#رفیقطنز
C
charm
...
مشابه:
برادر...کوک..چه میکنی داداش گلم..
طنز همیشه خودمم جزوشون بودم ولی اخر سرعملیش کردم 😂
ֹ𝆭 ࣪᷼ . ֹ 𔓘 𓈒 ִ۫ ֺ○ ⸼ ׄ 𖥨𝆬 𝅄 ۫
و اشکانش سخن میگفتند با دل بی کس من
تموم داستان اینه که کی میمونه؛ نه اینکه کی قول داده!
☁️ "
توازن هستی و پیچیدگیهای آن
╭ ─━─━─• · · · #عربیات ッ ‹🍃𓄹🖤 › «بعضی از انسانها بزرگ
- حقیقت همون حرفاییه که تو دلمون انبار شده و کلیدش گم شده
اگـه میـخـوای به هـدفـت بـرسـی،,,,
کپ رو بخونید اسم مانگا رو توش گذاشتم
تـو نمــے دونـے | 𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸
الهییییی پیشی رو نگااااا بچم جوهر تموم کرد دیگه😂🥹
میگم خدایا چرا من انقدر میخوابم پس بگو😂
دل مثل جارو برقی میمونه 🥀🥀🥀
. • . • . • . • . • . • . • . • . • .
با هرکی مث خودش رفتار میشود!!!!
................................
ایران ما تنهایت نمیگذاریم و تا پای جان از تو حمایت میکنیم ✌
هعیی بیب.. من دل ندارم راحت باش😄💔
حسبی الله.........خدا برایم کافیست..
خدایی چرا اینجوریه همیشهه 😂😂
تئـــــــــــــــــــــــوری💥
حقققققققق.................