جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
چه کسی این جمله رو درک می کنه ؟
..
#غمگین
#احساسی
S
sst_f
S,S,T,F
مشابه:
هرگز به خاطر بی کسی ، هرکسی را به زندگیت راه نده
رفتن شجاعت می خواهد و ماندن دلیل ...
انتظار نداشتن به نظرتون یکی از کدوم ملاکهاست ؟
باید یه ملاکهایی برای فراموش کردن داشته باشید اون ها چیه ؟
کسی رو دارید که خلاف این جمله رو ثابت کنه ؟
غمگین برای کسانی که حرف زیادی برای گفتن دارن
چند تا از آرزو های بقیه تو دست های ماست ؟
غمگین برای کسانی که خودشون رو سوزوندن برای بقیه
همچین کسی رو تو زندگیتون دارید ؟
برای کسانی که خسته شده اند از تحمل کردن زیاد
کی می تونه این جمله رو درک کنه ؟
زندگی انسان و گذشته و آینده و حالش
از ما هیچ چیز باقی نمی ماند جز ....
از دو چیز بترسید : آهی که از ته ...
اینکه همه آدم ها بد و خوب دارن
کی تونست منظور متهم رو بفهمه ؟
هیچ وقت درک نکردم چرا واقعا درک نمی کنم ؟
زمان همه زخم ها را درمان می کند اما ....
از دور بسیار خشک و جدی اما ...
من سعی می کنم این کارو بکنم چون حالم رو خوب می کنه
چه کسی این جمله رو درک می کنه ؟
عصبانیتم کوتاهه ، سطحیه ،می پره میره ، ولی ...
قربون تمام آدمایی که حسرتای زندگیشون به دلشون موند 💔
چه کسی این جمله رو درک می کنه ؟