جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
چه کسی این جمله رو درک می کنه ؟
..
#غمگین
#احساسی
S
sst_f
S,S,T,F
مشابه:
کی می تونه این جمله رو درک کنه ؟
رفتن شجاعت می خواهد و ماندن دلیل ...
انتظار نداشتن به نظرتون یکی از کدوم ملاکهاست ؟
از دو چیز بترسید : آهی که از ته ...
باید یه ملاکهایی برای فراموش کردن داشته باشید اون ها چیه ؟
هیچ وقت درک نکردم چرا واقعا درک نمی کنم ؟
کسی رو دارید که خلاف این جمله رو ثابت کنه ؟
من سعی می کنم این کارو بکنم چون حالم رو خوب می کنه
غمگین برای کسانی که حرف زیادی برای گفتن دارن
چند تا از آرزو های بقیه تو دست های ماست ؟
عصبانیتم کوتاهه ، سطحیه ،می پره میره ، ولی ...
غمگین برای کسانی که خودشون رو سوزوندن برای بقیه
همچین کسی رو تو زندگیتون دارید ؟
قربون تمام آدمایی که حسرتای زندگیشون به دلشون موند 💔
برای کسانی که خسته شده اند از تحمل کردن زیاد
کی می تونه این جمله رو درک کنه ؟
قلبی که به سمتش تیر پرتاب کردی دیگه درست نمیشه 💘
زندگی انسان و گذشته و آینده و حالش
از ما هیچ چیز باقی نمی ماند جز ....
فراموش کردن، هیچ کس ساخت نیست !
اینکه همه آدم ها بد و خوب دارن
کی تونست منظور متهم رو بفهمه ؟
هرگز به خاطر بی کسی ، هرکسی را به زندگیت راه نده
زمان همه زخم ها را درمان می کند اما ....