00:09 ..............................
00:09 ..............................
00:19 ﷽ 🌒 🌑
00:26 که من غم دارم. اندازه ای تو زیبایی تو 👀💗
00:26 وایب برلین آلمان++++++++++++++++++ مشابه ها
00:08 یه روزمیریم کره________________
00:13 لندن_انگلستان______________این شهرعالیههه
00:15 میلان_ایتالیا______________عاشق این شهرم
00:08 هعییییی 🫠 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
00:13 _وایب شب های روشن سال 𝟏𝟖𝟒𝟖
00:23 که من غم دارم اندازهیزیبایی توو👀✨
00:14 ماه🌘✨
00:19 ولی زیبایی های طبیعت ، ده هیچ از همه چی جلوتره .
00:21 𝄞
00:16 زندگی به لحظه هاست خوشیا و خنده هاست
00:19 ܥܠܩܢ ܢ̣ܝߊܚ݅ܓ ࡅ߳ܝ̇ߺܭَ ܢܚ݅ܥܘ
00:27 𝄞
00:10 🪽🐈
00:18 🪽🌱
00:16 𝄞
00:07 🪄
00:11 🌱🍃
00:21 For Persian..................... ✨🎀
00:15 ولی من بدجور عاشق بارونم>>>💘🎀
00:10 آره من عاشق طبیعت با وایب آبی عم💘🤌🏻
00:24 گذشته زیبای طبیعت .
00:45 ساحل نمک آبرود جاتون خالی.......
00:13 🐛🌿
00:07 🐛🌱