00:12 خیلی قشنگ رفت منم اسکیت می رم ولی تو بارون😅🤣
00:12 خیلی قشنگ رفت منم اسکیت می رم ولی تو بارون😅🤣
00:11 آقا ولمون کن ما همینطوریشم مشکل داریم😅🤣
00:15 🤣دیگه نبینما قند زیاد بخورینا😂
02:10 تفاوت آدم امن و نا امن در زندگی🗽 مشابه ها
00:23 وااای خیلی خوشگلن.آرزومه که شفق قطبی رو ببینم💯🖇
01:38 همه کربلا رو شنیدن من کربلا رو دیدم💔
00:26 ای مردم خلیج فارس نه خلیج عربی ⚡🏴
01:44 علی الاصول به این قول های رنگارنگ...😔💔
00:09 کیا لیلیوم دوست دارن لایک کنند
00:08 کیا با این مشکل رو به رو اند اگه تو هم هستی لایک کن
00:15 ناشکر نباشیم ،یجوری نباشیم که وقتی یه چیزی رو ازدست دادیم قدرشوبدونی
00:14 روزی گر نبودم شادی کنید
00:08 اَشَعهx ؟؟؟ فعععک نکنم...😂🩺🩻
00:49 عامو پوشو بیو پویین😂😂😂🎀🎀🎀
00:17 قبل اینکه دیر شه قدر همو بدونیم❤️🩹
00:58 تنها بازیکنی که در یک سال تمام جوایز فردی را گرفت👇🏻کپشن👇🏻
00:29 برای چیزی که از دست دادی نگران نباش...
00:09 دلم شکسته ناراحتم چجور بگم بهتون💔👋🏻
00:50 وای خدا مردم از خنده . منم یکی از اینا می خام🥹
01:07 کودکانِ دراماتیک...🤡🤡😂😂👻👻
01:09 مسافر ها یکی یکی سوار اتوبوس میشن و.....🖤🫣😯
00:14 یه جوری رفتار میکنن انگار ما گرفتیمشون میگیم تو حق نداری موفق بشی 🤷
00:26 یکی.. چه زوج قشنگیی من... چه موتور قشنگیی
00:35 وقتی میخارم برای مردن:)🤙😁
00:09 و یکی دیگر در تنهایی اش...
00:07 وقتی دیگه چیزی برا از دست دادن نداری🥀
00:13 مثل تووو نه خود تووووووووووووو.
00:34 وویی هیچوقت یادم نمیره ♡♡