00:13 Owixx.........................
00:13 Owixx.........................
00:07 میزنم روی شونه روزگار میگم دیدی جنبرو
00:09 حق>>>>
00:14 عیجانم بنازم ... مشابه ها
01:09 امام حسین جانم... دست ما رو هم بگیر قربونت برم ...
00:19 ..............................
00:19
00:14 چیشد💤
00:10 Owixx...........................
00:15 ...Trae a tus amigas...............
00:12 حل نشد چیزی با حرف زدن.........
00:11 اسم آهنگ قفلی تون رو کامنت کنین💁🏻♀️💕
00:15 ˣᵒ ᵏⁱˡ .
00:23 تا تهش باهات میمونم a.. ...... .
00:26 تسلیت........🖤)))))))))))))))
00:15 _ مظلوم حسین:)💔. . . .
00:13 مثل تووو نه خود تووووووووووووو.
00:10 سلامتی شبی که استوری بزارم....
00:07 شاید🤷🏻♀️!..................
00:06 جوریکه تمومش کرد`
00:08 عشق میکنم از اینکه جنوبی هستم و اصالتم عربه:✨️
00:18 بخهوه دهردت له گیانم .🥲🙃🫠
00:19 وقتی بهم میگن چرا یه شکل نمیمونی؟خب ب شما چ😐😅😂
00:24 شاید فقط ی آهنگ بود 💔🖤 حامیم
00:21 فقط وایب این اهنگ ........😌🤌🏻❤️🔥❤️🩹❣️
00:12 اما من اونو میبینم و.....>>>>>
00:09 چای دوستان کجایید🤭.........
00:07 غـرورتـو حــرومـ آدمـایـ ارزونـ نکـنـ😎🗿