00:27 آرامش با این قطعه پیانو وایبش بهشتیه
00:27 آرامش با این قطعه پیانو وایبش بهشتیه
00:09 آری این است عشق واقعی:))))))))
00:11 این شب ها نیز بگذرد...........
00:15 اصلا برمیگردی؟!............... مشابه ها
00:34 چیزایی که میخواستم به خود چند سال قبلم بگم
00:18 یاس بخون ازدل شکسته ام:*(`)*:،
00:26 روﺣَـم بـودی بے تُو لَمسِ بـَدنَم🕊🖤
00:19 ..............................
00:21
00:44 درسته که شعله ور شدم و سوختم...🥀
00:05 بده 6 .........................
00:20 وایب گیتار....................
00:16 روزا میگذره با خاطراتت باختم منه ساده💔
00:15 بزار اون بره...
00:17 ................................
00:39 DEKAMOND NEMIDONAM
00:17 میدونی که بی تو.................
00:28 خیلی دلم گرفته از این همه جدایی...
00:23 زنـــدگـی همـیــنه . . . 🙃🙂
00:29 هعییی خدا چرا قفلی زدم رو این آهنگه یعنی بهتر از Blue Side نیست؟؟
00:14 هعی چقدر دلم سرده رفتنی که برنمیگرده...
00:44 وای که این آهنگ چقدد قشنگهه🖤❤️
00:19 تو که میری"بکن یه خدافظی بد نی"
00:18 ڕۆژگارێکە،وریا نەبیت بە ئاوی ساردیش دەمت ئەسووتێ!
00:29 💔💔🎶... . .
00:12 گر هوالی مرگت بیستم تکایه تو میه بولام:).
00:15
00:13 ے روز میبینیم همو בوبارـہ🫀💔