00:26 ✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆
00:26 ✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆✦☆
00:29 ☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪☆♬☆♪
00:19 ادیتم از ونزدی آدامز و ایند سینکلر چطوره ؟
00:26 نظرتون چیه😶........................................................ مشابه ها
00:44 زندگی کن......................
00:19 ادیتم از جابهجایی بدن ونزدی و ایند چطوره ؟
00:07 از صورتم زیرنویس پخش میشه😂🎀
00:13 فقططططط ورژن اصلییییششش منممممم
00:27 دوتا هاتتتتت😎🔥💋(•‿•)(θ‿θ)(・∀・)
00:25 با اینکه هوش مصنوعی ولی قلبمو میلرزونه😭❤️
00:35 ............. ماشین رویاهام .......🌷
00:09 وایب کره جنوبی😍کشور مورد علاقه🤗
00:26 شجاعت ونزدی آدامز................
02:50 اینم اون قسمتی که ونزدی گریه می کنه شما می گفتید نه 🙃
00:05 چند تا ایده ی خوشگل اسکرپ بوک...
00:21 `همیشه از کس های که دوسشون داری ضربه می خوری`
00:21 نحوه نگاه کردن دیمن به الینا :)
00:19 Jujitsu kaisen................
00:26 اوخیییییییییییییی🎀یادش بخیر..
00:13
00:14 ایده اتاق، لایک و فالو یادت نره👍🏻😉
00:10 . هریپاتر. .
00:18 hot🔥🔥🙏. ,
00:21 ꧁Dracule Mihawk↪The strongest Swordsman꧂
00:38 خوشمزهههههه ی دوبارههه،،،،، ممنون میشم فالوم کنید تا بیشتر پست بزارم
00:20 BMW 🕶️🦭.....................
00:17 پسرامممممممممممممممممم🛐🛐😂🛐🛐
00:17 ویدئو انیمه جوجوتسو کایزن از کاشیمو