00:17 ماجراهای چیکیتا و آهیون.........
00:17 ماجراهای چیکیتا و آهیون.........
00:07 ...............................
00:30 ...............................
00:13 کیوتخخخخخخخاااااااااااااااا..... مشابه ها
00:22 دوستان اسم اهنگ چیه؟ کپشن رو حتما بخونید
00:32 ـ ـ
00:17 من اگه تو کارخونه شیرینی پزی کار میکردم
00:15 ولی آهنگش ..............🦦🎀🤧
00:18 من رو حرف های تو حساب باز کرده بودم💔
00:11 همیشه باب اسفنجی بودم😔💔💔💔💔
00:16 شاید این بخشی از بزرگ شدنه،که شادی کمرنگ میشه...
00:45 انیمیشن درباره دوستی ، بیشتر واسه درونگرا هایی مثل منه
00:13 هعی مطمئنم نصفشون حتی یادتم نیست:)
00:09 من عاشقه چیزایی هستم که بقیه بهشون میگن آشغال
00:22 نظرتون چیه ؟...................
00:21 خودتون رو درگیر چیز های بیخود نکنید 🪦🖤
00:34 واااای چقداین اگنس خوبهههههههه
00:56 چیی انیمیشن دوبله میبینی ؟آرهه چون...
00:45 اعتماد اشتباه.......⭕️❌️❌️❌️❌️
00:12 به نظرتون کدوم بهترگفت خودم ایرانیش رودوست داشتم
00:17 مهربونااااا کامنت انننننننننننننن
00:24 xntxها..........................
00:06 به منی که این انیمیشنو دیدم نگو نه نمیشه!
00:18 ادیت انیمه ای خفن مناسب اوکاتوی های عزیز
00:12 برای اوتاکو های خودساخته که اینارو ببینن
00:14 اشکال نداره اگه خسته شدی و کم آوردی!
00:08 هیچ وقت دوچرخه سواری یاد نمیگرفتی.....
00:27 کپشن چک 🥰 اسم انیمه رو درحال حاضر نمیدونمـــ