00:22 امیدوارم دوباره ببینمت بابسفنجی💔🥹
00:22 امیدوارم دوباره ببینمت بابسفنجی💔🥹
00:03 خوژتــــــــــــــــــــــیــپ
00:22 انیمه براتون آوردم چه انیمه ای
00:10 ......بابسفنجی و پاتریک✨🎀🥺🛐 مشابه ها
01:31 هیچ واقعیت را نفهمیدیم همیشه نصفشو دیدیم
00:12
00:13 فکنم فصل ۳ هم داشته باشه اینشالا داره
00:25 من خود خود مرگم. .
00:10 انیمه🍡کلیپ🍡اسم انیمه:شیطان کش
00:17 انیمه🍡کلیپ🍡اسم انیمه:جوجوتسو کایزن
00:10 من جذب اینا خوشم:)))))))))))))
03:17 📺 قسمت جدید انیمیشن لگویی_نظامی که این روزها جزو محبوبترینها بین
00:36 هرچی باهوش تر باشی بهتر میفهمی که خوشبختی یعنی چی(:
00:26 ۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°
00:10 من با داداش بزرگ شدم...🫴🏻😎😂
00:13 اون عاشق انیمه ی شیطان کش بود ..
00:07 اخه چرا دنیا انقد نا مهربونه با ادامای مهربون
00:32 بازم چویا😅...................
00:12 وقتی میگم از مردا بدم میاد......
00:11 هیچ حرفی ندارم................
00:12 ..............................
00:16 ..............................
00:19 کاش میشد برگردشت به اون دوران:(
00:15 کیککککککک من عاشق این جور کیکامم مخصوصا اگه آبی هم باشه💙😋
00:16 Love............🫠🩷✨️..........
00:18 کیک کارکتر مورد علاقه بچگی های هممون🧽💛
00:15 😈😈نبرد دو برادر در کنار هم😈😈
00:22 تو رستم تهمتنی ،بزن که خوب میزنی...