00:05 با منی ک با اینا بزرگ شدم چ انتضاری داری؟
00:05 با منی ک با اینا بزرگ شدم چ انتضاری داری؟
00:18 من از همه جات خوشم میاد 🎀💋توقلب منی😽
00:57 پشمام اصلا فکرشو هم نمی کردم...........
00:19 تنگن ،سانمی،گیو ،هاشیرا ها ، .. مشابه ها
00:12 خیلی با حال بود🇮🇷🇮🇷🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:46 کدومو ترجیح میدی؟))))))))))))):
00:22 جنگ به روایت کارتون تام و جری!
00:10 anime girl . . .. . . . . .
00:25 واییی خیلی خوب بود دلم نیومد اینو پست نکنم🤣
00:12 وایب میتسوری کانروجی از انیمه ی شیطان کش
00:07 کمبود شخصیت دارن بعضی ها .
00:08 خب آره ؛ من از «تو» انتظار نداشتم
00:30 چرا انقد باحالن اینا ادم خسته نمیشه
00:09 بهتراز این کارتون وجود ندارا😭💕
00:22 الان که وابستت شدم میزاری میری
00:24 منبهترین راه حل های برای خودم
00:10 . ִ֗★ ࣪˖. ִ֗★ ࣪˖. ִ֗★ ࣪˖. ִ֗★ ࣪˖
01:00 شخصیت تو کدوم بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:20 خیلی گوله (人*´∀`)。*゚+
00:56 اقا گرگه ی دوست داشتنی
00:19 آلستوررررررررررررررررررررررررررررررر
00:05 ارامش برا شما خوشملام دوست داشتید بیشتر بزارم♡☆
00:26 نفسمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؛🌝❤️
00:50 زیبا:؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛)+))💗
00:11 انیمه دخترونه آنیا فورجر از انیمه خانواده جاسوس
00:11 +ولی براشون ..کافی نبود ....:(
00:10 Pov:آدم مورد علاقت هم میخواد ترکت کنه!
00:25 ....Weak hero of the class......