00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
00:11 این ویدئو را برای تمامی اتاکو ها تقدیم میکنم
00:06
00:06 وقتی میخام یه تاثیر گذار بزنم🤌🏻 مشابه ها
00:10 هی باب!.
00:09 عشق کنیددد راستی من تازه واردم
00:04 =)
00:24 انیمه بهم یاد داد که..........
00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:09 شینوبوــــــــــــ..... 🦋🌹❤️🔥
00:11 زیاد ازش خوشم نمیاد ولی خوبه / ادیتش عالیه
00:15 بهش خوراکیتو نده.. پاچتو میگیرع 😂😂
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)
00:10 ..............................
00:14 ..............................
00:15 ذهن یه قاتله........... 🤜🏻🙂
01:41 یک آهنگ قشنگ از سونیک و شدو که آدم به گریه می افتد
00:24 دوتاغریبهایمبارازهایمشترک:)
00:18 انیمه ی ستاره ی من اوشی نو کو Oshi no ko جوری که غمگین شد
00:10 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko اوشی نو کو ... آکوا و آکانه
00:15 هشتک رنگوکو کیوجیرو o(╥﹏╥)o 🥺
00:35 خانوادش مرده بودن و وقتی تو خواب میبینتشون اینجوری بغلشون میکنه
01:00 زیباتر از اون نبود اونجا:)....
00:11 هشتک تومیکا گیو!:)............
00:13 اکوا ی دارکش قشنگ تره 🍹🍹🍺🍺
00:11 گوگولی های من نزوکو زنیتسو 💛💝
00:12 هشتک توکیتو مویچیرو 💜💙💜💙💜