02:29 سکانسی از پایتخت ۷
02:29 سکانسی از پایتخت ۷
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:21 کلیپ کارتونی رفیقانه باب اسفنجی🧸
00:48 انیمه ی شیطان کش ،،،،،،،،،،،،، مشابه ها
00:12 انیمه ی شیطان کش،،،،،،،،،،،،،،،،
00:14 تقلب تو دقیقه های آخر، یکی از معجزات الهیه«
00:12 عنوانی ندارم..................
00:12 انیمه ی جوجو تسو،،،،،،،،،،،،،،،،
00:16 🫀🔥🙂↕️
00:06 وقتی از صورتش برآم عکس میفرسته : 🥹
00:09 انیمه ی Oshi no Ko،،،،،،،،،،،،،،
00:32 زنگ موبایل اتک:)................
00:49 :)
00:24 عنوانی ندارم..................
00:07 بهترین سریال باشههههه..؟؟؟😭💗
00:15 -دیگه نیازی نیست نگران من باشی .
00:20 به من میگن بتمنی🦹.......
00:15 کی کشته مرده سونیک هست و دلش سونیک می خواد؟
00:11 کارتون های ماه های متفاوت قشنگ کیوت
00:10 وقتی میگم شیطان کش زیباست یعنی این ادیت :
01:01 ای کاش با دقت بیشتری کارتون هارو نگاه میکردیم :)
00:30 با آهنگش میشه تا فردا قر داد 💃
00:06 خوده منم😞😂
00:14 کارتون باب اسفنجی خیلی روم تاثیر گذاشت
00:10 ترکیبمون مث ترکیب خورشید و ماه قشنگه..
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜
00:37 خادا همیشه کنارته دست از تلاش بر ندار🤍❤️
00:27 همیشه برام سوال بود اینا رو با چی دوبله میکنن؟🤨😁👌