00:19 گابریل گوارا...................
00:19 گابریل گوارا...................
00:35 هعی🥺🥺.......................
00:20 دروک😎🤟
00:19 دوست داشتم صفر بدم😂 مشابه ها
00:30 آسیه و دروک چه خوب باهم دعوا میکنن😂❤
00:08 اسدور🥲♥️.....................
00:26 زندگی بهت نشون میده.........😔💔
00:18 همه❤️🔥،
00:42 چقدر سر این سکانس گریه کردم🥺🥺
00:17 خیلی دیوونه داره....بینم نمیخواید لایک کنید❤
00:15 فرید♥️________________________
00:23 تعریفشان از آینده ۲۰ سال بعد اسدور🥲❤
00:33 ایسو🥲♥️______________________