00:22 با این که همین الان غذا خوردم اینو که دیدم، گشنم شد U^ェ^U
00:22 با این که همین الان غذا خوردم اینو که دیدم، گشنم شد U^ェ^U
00:17 استارکینککک💜🖤❤️🩹❤️🔥💍✨✨🌙
00:10 بنظرت وایبی خوبی ندارم آشپزی انیمه ای؟
00:29 وایییییی، فقط وایب آشپزیش🙃✨🌴 مشابه ها
01:02 کدومپنکیک برای صبحانه میخوری؟🥰🤍 تو کامنت ها بگو... فالوو لطفااااا