00:10 واقعا دم کسایی گرم که دارن این رشترو میخونن بدون هیچ پارتی
00:10 واقعا دم کسایی گرم که دارن این رشترو میخونن بدون هیچ پارتی
00:09 تلاش کردن به رویاهات ............
00:38 غلط کرده هرگی گفته پزشکی درامد نداره..👎🙁
00:24 ولی دانشکده پزشکی تهران اصن یه لول دیگست مشابه ها
00:14 It`s my Dream :) .... ... ... ...
00:08 اَشَعهx ؟؟؟ فعععک نکنم...😂🩺🩻