00:23 یه فرشته شکسته .................
00:23 یه فرشته شکسته .................
00:20 بزن قدش...🎶🎧
00:16 در خودم کسی را کشتم که روزی بهترینم بود.
00:16 دیدی ای تنها امیدم :)))))))))) مشابه ها
00:14 بزا برو تنام بزار؛...........
00:29 باید پسر باشی تا نکته ویدیو رو بفهمی
00:22 .................................
00:15 باید طاقت بیارم ☆☆☆☆☆☆☆•••••••
00:15 #جدایی#تنهایی#مرگ#موزیک#دپ#گریه
00:16 حالا که پر ازحرفیم زنگ انشا نداریم :)
00:11 حق:) زندگی بیشتر درونگراها اینجوریه💔
00:26 قسمتی از قدرت خدا...🌌🪐