00:28 سریالی که هم باهاش خندیدم و هم گریه کردم
00:28 سریالی که هم باهاش خندیدم و هم گریه کردم
00:26 این سکانس خیلی غمگین بود.......
00:13 حق ترین جمله تا الان..........
00:10 عجبا....فقط می خوان ما دق کنیم مشابه ها
00:21 یکی دیگه از دلیل های کیدراما دیدنم
00:27 آخه یکی نیست بگه مگه دیوونه ای می خوای راهبه بشی
00:14 چقدر از این سکانس های جذاب توی کیدراما زیاد داریم
00:12 هر چی از زیبایی این سریال بگم بازم کمه
00:43 یه ادیت خفن از ملکه اشک ها:)))؟)
00:18 کسی این آهنگ رو داره؟....
00:14 براتون دو نوع کیدرامر اوردم...