00:07 وَ دستت رو بزار روی صفحه.......
00:07 وَ دستت رو بزار روی صفحه.......
00:13 ولی من از این میترسم...
00:22 وَ حوصله داری؟........
00:47 .......... مشابه ها
00:13 وَ خدا فقط می تواند......
00:21 من فقط برام همین یه کربلا مونده!🥺🥺💔💔
00:17 از ازل مهر تو درطینت ما بود حسین. ما ومهر تو فقط لطف خدا بود حسین
00:09 وَ امیدت را.........
00:46 وَ میان دشمن و وطن......
00:34 هر چی دورغ........
00:07 وَ یا اباعبدالله......
00:35 وَ اگه قرار باشه........
00:17 ــــــــــــعلیـــــــــــــ
00:12 وَ الان دلت چی میخواد؟ +دلم......
00:14 ـــــــــــــــــــــــــــــــ
00:29 دگر به هر چه تو گویی مخالفت نکنم که بیتو عیش، مُیسر نمیشود ما را.. ♥️
00:11 ولی کاش.....
00:15 وَ تا میام .......
00:13 وَ پیکر بی جان .......
00:59 وَ به رفیق دارم.........
00:20 وَ او.........
00:15 وَ حُسِینْ.........
00:27 وَ او را می توان.........
00:15 ــــــــــــخونهٔ مورد علاقمـــــــــــــ
00:15 لبیک یا حسین🙏🏻😢🖤............
00:13 دلتنگ حرمتم به کی بگم دردامو به تو نگم به کی بگم
01:09 وَ حوصله داری.......
00:25 مثلا بیام تو حرمت اینو بخونم: ❤️🩹🥺