00:10 ــــــــــــــــــغمگینـــــــــــــ
00:10 ــــــــــــــــــغمگینـــــــــــــ
00:33 ______________________________
00:39 .... ورژن آلمانیش خیلی خوبه...
00:25 وتن فدای وطن................... مشابه ها
01:53 اگر فکر کردین ما با موشک از خیابان میریم سخت در اشتباهید
02:38 چرا پخلوی چیا دروغ میگن؟.......
00:26 ــــــــــــــــــــــــــــــ
01:25 کشته سازی......................
04:35 آقا جان ی ایران دل تنگته........